A Special Dedication For Scarlet
Hahaha...i did this unintentionally...killing time as usual...
Below are some pictures of scarlet...(whatever it is, it starts with scarlet)
I have one scarlet at home, and this very post is dedicated to her....(hahaha...cik scarlet sila jangan marah!)... Anyway, scroll down to have a better understanding of our beloved scarlet...=P...kehkehkehkeh....
Well, this is obviously a flower named Scarlet Orbit..
Scarlet Ibis looking for her luncheon...=p
"uhuk..uhuk..haloo...hallooo", said Scarlet Macaw..
"Ssss..sss.....mane scarlet...ss", Scarlet Kingsnake looking for his Queensnake...=p
LOL....never thought they would name this camera 'Scarlet'..
Hoho~ Scarlet Letter pon ade...^__^
Minah ni nama Scarlett Johannsen...cun la jgk..
StrepThroat from Scarlet Fever...So, scarlet, what u say?
heh heh..
peace (^^,)Y..
Thursday, November 20, 2008
|
Labels:
suka-suka
|
The Precious
Blog Archive
ROUTINES
Words of Inspiration
::Berjalanlah dengan penuh harapan walau hidup ini tak selalu bahagia::Sedekahkanlah satu senyuman walau di hatimu tak lagi mampu bertahan::Belajarlah memaafkan walau dirimu terluka::Berhentilah memberi alasan walau ingin menyatakan kebenaran::Hiiduplah dlm iman walau hari dipenuhi godaan::Dan berpeganglah kpd Allah walau DIA tak kelihatan::Bukti kasihNya, kita wujud di dunia pinjaman ini::Ada sebab bila berlaku sesuatu perkara & yakinlah Tuhan menguji setiap hambaNya yg mengaku keimanan padaNya::Jangan terlalu berkhayal utk jd yg terbaik kerana hidup tak semudah itu:: Perihal kehidupan sbg cermin dlm menilai sebuah pengabdian yg hakiki lg abadi::Moga lelahmu dihargai ilahi walau dicemuh insani::
My Blog List
-
Antara Socrates dan Salamis: Merenung ‘Kerosakan’ Anak Muda dalam Memori Sejarah - “Berbaloi pelaburan €2 aku!” Saya mengomel sendirian. Saya sedang membaca buku Corrupting Youth: Political Education, Democratic Culture, and Political The...5 months ago
-
Free Past Life Report Astrology - [image: Free past life report astrology] Free past life report astrology DVB: The past life of the native is evaluated through the ninth house of the horo...2 years ago
-
18 Harga Jam Tangan Consina Terupdate - Daftar Harga Jam Tangan Consina Terupdate Daftar Harga *Jam Tangan Consina* - Informasi list harga Jam Tangan Consina dari berbagai marketplace. Kalau anda ...8 years ago
-
Kuntuman Cinta - Muhammad Abdulloh Suradi Air Publishing 2014 Pendekatan penulisan cara baru yang sederhana dan santai mengenai cinta, iman, perubatan Islam, motivasi da...9 years ago
-
Rehat yang sangat panjang - Artikel terakhir bertarikh 23 Jan 2015, bermakna setahun tujuh bulan yang lalu. Komitment mengajar dan belajar bahasa Arab AlQuran agak membataskan masa. S...10 years ago
-
-
the thing will falls just perfectly - it is the matter of trying over and over again and makes improvements in each and every ups and downs. Have a strong soul.. beat-beat-beat.. try and try.....11 years ago
-
Sampai - Sampaikan pada mereka.. Bahawa dunia masih terus menantikan mahakarya kita.. Sedangkan ummah penat disibukkan dengan masalah-masalah remeh lagi kecil.. Tan...12 years ago
-
kamu memotong leher temanmu?? - bismillah.. segala puji bagi Allah, Pencipta sekalian makhluk, sewalat dan salam buat junjungan teragung, Muhammad s.a.w bulan puasa.. sambil berbulatan gem...12 years ago
-
Sekolah baru - Alhamdulillah, segala puja dan puji bagi-Nya, dengan segala nikmatnya telah sempurna perkara-perkara yang baik. 13-4-13 Tarikh bermulanya ‘sesi persekolaha...13 years ago
-
Heureux mariage Robin et Starfire! - Bismillahirrahminarrahim… You know that anxious feeling we get when we're about to face our first day? The first day at school (both as a student and teach...14 years ago
-
..and Allah is always there - just when you are feeling so lonely,remember! Allah is always there... you just have to find Him deep in your heart and reach Him,and hold Him tightly ~14 years ago
-
Happiness!! - Peace be upon u!!! Gembira, happy, ceria,senyum, ketawa, bergurau senda. Itu lah ape yg Cheetah rase sekarang ni. Not exactly sekarang,ade 1 time tu. X ing...14 years ago
-
Umar Ibn Al-Khattab | Ali Muhammad Sallaabee (2 Volumes) - By Ali Muhammad Sallaabee. The second caliph of Islam, Umar ibn al Khattab faced more struggles than any other Muslim leader in the early onset of Islam....14 years ago
-
-
|Ignorance of Ability Brings Disability| - sgt tertarik dengan 1 minute short film ni. sungguh mendalam maksud dia bagi yg memahami. bila fikir2 balik yup mmg kita selalu rasa *ala tak mampu la, ...15 years ago
-
Perkongsian : Memuji dan Dipuji dalam ISLAM.. - Salam dihulur buat semua saudara/i pembaca.. Selaku salah seorang buruh kasar di blog ini,pinky memohon maaf,jika blog kami kelihatan seperti namanya "unde...15 years ago
-
-
Rugi tak buat.. - *LONDON: Kolo Toure kelihatan letih pada minit-minit akhir permainan dalam pertarungan antara dua kelab berjiran, Manchester, kerana berpuasa. Pe...16 years ago
-
Berbaik sangka kepada Allah - *لا يعظم الذنب عندك عظمة تصدك عن حسن الظن بالله تعالى فان من عرف ربه استصغر فى جنب كرمه ذنبه* ’Maksudnya: "*Jangan sampai terasa bagimu besarnya dosamu itu...17 years ago
-
The Arrivasl pt. 17 (War on Terror) - *The Arrivasl pt.17 (War on Terror)* *Uploaded by pimpb1420*18 years ago
-
-
-
-
-

7 comments:
kah333.....
mula2 tgk post ni.....
hepi je ngn timbunan nama scrlet tuh..
but...
after scroll down..
n down lagi.....
knapah ade disease lak?
huhuhu
btw...saye sukeee..
ihik333
hurm....
1 more thing..
kui33...
mintak izin ni..
nk buat link this post kt my blog ...
wakakaka....
jgn marah ye!
hahahahhahaah....
scarlet...
ado oram nk jugok kupas namo dio...
hahahahaha
......
ain ain ain
ain ain ain
ainun mata
hahahahah
sabaw sabaw
ehek ehek
ain...
mano blog demo
kawe nk baco
kehkehkeh
apekah?
kawe nok jugok!
cepat wat pasal namo kawe!!!
kih2x....
to scarlet..
ur reason of using scarlet is becoz of Scarlet Ortiz right?? haha..sory she isnt being listed in the post!!
we learnt about strep pyogenes right??? the causative agents for Scarlet Fever right? right? right?
[syndrome lupa lambang stdy last minute...kehkehkeh]
(^^,)Y
anih!
buat psl nama2 bulan dlm islam deh!
jgn lupa masokkan ramadhan..
kemudian,,,syawal..
itulah yg paling penting....
wakakakaka....
wessssssssss......
scarlet ortiz la hk paling core skali..kih33...
cari wes!
edit balek..
~~hahaha...demand giler~~
Post a Comment